καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Οκτώβριος 2010
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Εγγραφή

Οι λέξεις στη θέση τους

Posted by redship στο 16 Οκτωβρίου , 2010


Το συμφέρον των καπιταλιστών δεν είναι συμφέρον των εργατών.

Η κοινωνία δεν είναι αταξική, άρα δεν είναι και ενιαία.

Οταν οι καπιταλιστές χρησιμοποιούν τον όρο κοινωνία, προσπαθούν να περάσουν την άποψη ότι αυτοί – μια θλιβερή μειοψηφία εκμεταλλευτών – είναι ένα με όλους τους άλλους.

Για να συγκαλύψουν έτσι πως δεν υπάρχει κοινό συμφέρον, αφού όσο κερδίζουν οι καπιταλιστές τόσο χάνουν οι εργάτες και τα άλλα φτωχομεσαία λαϊκά στρώματα, χάνουν, δηλαδή, αυτοί που είναι η πραγματική πλειοψηφία, αυτοί που πράγματι παράγουν.

Ο κόμπος έφτασε στο χτένι για τους ακριβώς αντίθετους λόγους από αυτούς που επικαλούνται οι αστοί.

Το μόνο που είναι ντροπή είναι αυτό καθαυτό το σύστημα εκμετάλλευσης. Οι εργαζόμενοι που διαδηλώνουν και στην Ακρόπολη τιμάνε με τον καλύτερο τρόπο και τον όποιο συμβολισμό κουβαλά το μνημείο.

Εργα εργατών! Αυτοί στοιχειώνουν με τα ίδια τους τα κορμιά κάθε έργο, μεγάλο ή μικρό. Από τις στοές στη Χιλή, τα τούνελ των Αλπεων, τις βίλες – ουρανοξύστες στην Ινδία, τα υπερτάνκερ, παντού, τα πάντα κινούνται με τον ιδρώτα και το αίμα των εργατών.

Στα εγκαίνια των έργων, είθισται κάπου σε μια γωνιά να βάζουν κι ένα καντήλι γι’ αυτούς που χάθηκαν. Κι ύστερα με νόμο δίνουν στο έργο το όνομα του καπιταλιστή που τους ξεπάστρεψε.

Οι εργάτες που είναι κάτω από το χώμα δε νοιάζονται και πολύ για την υστεροφημία τους. Αυτοί τη δουλειά τους την έκαναν. Εθρεψαν όσο ζούσαν τις οικογένειές τους.

Οι άλλοι, έχοντας επίγνωση ότι ο κόσμος θα τους θυμάται σαν εξολοθρευτές εργατών, σπεύδουν να σφραγίσουν με τα ονόματά τους έργα που δεν τους ανήκουν. Εργα για τα οποία δε μάτωσαν αυτοί.

Ισχύει για κάθε πετρελαιά ή άλλου τύπου καπιταλιστή, είτε εγκαινιάζει τη βίλα του, ή μια πτέρυγα νοσοκομείου.

Και θα ισχύει όσο οι εργάτες δε θα έχουν ανέβει σε εκείνο το επίπεδο συνείδησης που θα τους οδηγεί στην πάλη για την απαλλαγή από τους καπιταλιστές.

Ξέρει τι κάνει ο αστικός Τύπος, αυτή η προπαγανδιστική μηχανή για τη διαιώνιση της εκμετάλλευσης. Οταν δήθεν κλαίει για την αποχή, την αποχή προβάλλει ως λύση. Γιατί η αποχή δεν είναι τίποτα άλλο από αυτομαστίγωμα, όσων αντί να γκρεμίσουν τον εκμεταλλευτή τους, του εκχωρούν εν λευκώ και την εξουσία να συνεχίζει την εκμετάλλευση.

Η αστική τάξη προσπαθεί – και καλά κάνει για τα κέρδη της – να κουλαντρίσει την ογκούμενη λαϊκή δυσαρέσκεια. Χτες πρόβαλαν ως αντιμνημονιακό ακόμα κι αυτόν τον Παναγόπουλο της ΓΣΕΕ. Ναι, αυτόν που υπέγραψε συλλογική σύμβαση που προβλέπει ότι οι εργάτες χρωστάνε στα αφεντικά τους.

Ασχετο: Την ώρα που στους εξάστηλους τίτλους κλαίνε για την Ακρόπολη, στα διπλανά μονόστηλα παρουσιάζουν το νέο φορολογικό παράδεισο που νομοθετείται για τους περίφημους επενδυτές.

Αυτή είναι η δική τους αντίληψη για τον πολιτισμό: Ενα κράτος που δεν πληρώνει τους αρχαιολόγους για να ‘χει να χαρίσει χρήμα στους καπιταλιστές. Βαρβαρότητα μεν, πολιτισμός της βαρβαρότητας δε, σε διαρκή μάχη με τον πολιτισμό των εργατών.

Παντού συγκρούονται αυτοί οι δύο κόσμοι.

Και στην κάλπη…

Οπου η «Λαϊκή Συσπείρωση» έχει να αντιμετωπίσει συνασπισμένους σ’ ένα μπλοκ αυτούς ακριβώς που αρπάζουν το ψωμί απ’ το τραπέζι.

Ναι, είναι μάχη και για τον πολιτισμό. Τον πολιτισμό αυτών που παράγουν.

Ένα Σχόλιο to “Οι λέξεις στη θέση τους”

  1. yiota said

    Είστε κατηγορούμενος και πρέπει ν’ απολογηθείτε κ. Παπανδρέου
    Ανοιχτή επιστολή στον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου με αφορμή την επίσκεψή του αύριο στη Λάρισα, στέλνει ο Βαγγέλης Μπούτας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας με τη «Λαϊκή Συσπείρωση».

    Την παραθέτουμε:

    Τα ‘μαθες τα «νέα» για τη Θεσσαλία, κύριε Πρωθυπουργέ;

    * Οι άνεργοι φτάνουν τις 50.000, δεκάδες χιλιάδες είναι οι άνεργοι που δεν έχουν καταγραφεί και χιλιάδες οι «ημιάνεργοι» που δουλεύουν περιστασιακά.

    * Χιλιάδες έμποροι, βιοτέχνες, επαγγελματίες έβαλαν λουκέτο στα μαγαζιά και τις μικρές επιχειρήσεις τους.

    * Δεκάδες χιλιάδες μικρομεσαίοι αγρότες ξεκληρίστηκαν και μεγάλες εκτάσεις καλλιεργήσιμης γης μένουν χέρσες.

    * Τα νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας, τα Ιατρεία του ΙΚΑ έχουν «παραλύσει», λόγω των μεγάλων ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, σε τεχνολογικό εξοπλισμό, ακόμα και σε υλικά.

    * Τα σχολειά και τα πανεπιστήμια υπολειτουργούν, καθώς πετσοκόφτηκαν οι χρηματοδοτήσεις και λείπουν δάσκαλοι. Νηπιαγωγεία «φιλοξενούνται» σε άθλιες αποθήκες, παιδικοί σταθμοί αρνούνται να εγγράψουν παιδιά εργαζομένων.

    * Τα έργα υποδομής – εκτροπή του Αχελώου, ταμιευτήρας της Κάρλας, αρδευτικά φράγματα, Εθνική Οδός Κεντρικής Ελλάδας, (Ε65), διανομαρχιακοί οδικοί άξονες, αγροτική οδοποιία, εργατικές κατοικίες, αποκάλυψη Αρχαίου Θεάτρου κ.ά. – σταμάτησαν, εξαιτίας των μεγάλων περικοπών στις δημόσιες επενδύσεις.

    * Στο τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης που διέρχεται από την περιοχή μας, στήνονται διαρκώς νέοι σταθμοί διοδίων με πανάκριβο και συνεχώς αυξανόμενο αντίτιμο – «χαράτσι».

    * Τα βουνά μας, όπως ο Όλυμπος και ο Κίσσαβος, τα παράλια στη Λάρισα και τη Μαγνησία, ο ορυκτός πλούτος, όπως ο λιγνίτης, παραγωγικά χωράφια παραδίνονται σε μεγαλοεπιχειρηματίες για κερδοσκοπική εκμετάλλευση.

    Κύριε Παπανδρέου, στη Θεσσαλία η συντριπτική πλειοψηφία του λαού ζει στην ανέχεια, η φτώχεια εξαπλώνεται και βαθαίνει, η εξαθλίωση κάνει εμφανή τα σημάδια της. Οι πόλεις μας μαραζώνουν, τα χωριά μας σβήνουν.

    Για όλα αυτά και πολλά άλλα, ευθύνεται η πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνησή σας.

    Ερχόμενος στη Θεσσαλία, έχετε υποχρέωση να λογοδοτήσετε στο θεσσαλικό λαό. Είστε κατηγορούμενος και πρέπει ν’ απολογηθείτε.

    Κατηγορείστε ότι, με πρόσχημα τη «σωτηρία της πατρίδας από το χρέος και τα ελλείμματα», προχωρήσατε σε, πρωτοφανή και πρωτόγνωρα για την ταξική σκληρότητά τους, αντιλαϊκά μέτρα. Κόψατε μισθούς και συντάξεις από τους φτωχούς, επιβάλλετε μεγάλες αυξήσεις στην άμεση και
    έμμεση φορολογία των λαϊκών εισοδημάτων, εκτινάξατε στα ύψη την ακρίβεια στα είδη λαϊκής κατανάλωσης, απελευθερώσατε τις απολύσεις και κόψατε τις εργατικές αποζημιώσεις.

    Κατηγορείστε ότι, εν γνώσει σας και με τη θέλησή σας, υπογράψατε το διαβόητο μνημόνιο με την τρόικα, που είναι ό,τι πιο αντιλαϊκό υπήρξε σε τούτο τον τόπο, τις τελευταίες δεκαετίες. Δεν ήταν υποχρεωτική απόφαση και αναγκαστική λύση, όπως ισχυρίζεστε, αλλά ενσυνείδητη ταξική και πολιτική επιλογή.

    Κατηγορείστε ότι, επίτηδες, έχετε σπείρει κλίμα απογοήτευσης, μοιρολατρίας και φόβου στον ελληνικό λαό, τον οποίο, εσείς και οι συνεργάτες σας, πολλές φορές συκοφαντήσατε, χαρακτηρίζοντάς τον τεμπέλη και ανεπρόκοπο, κλέφτη και διεφθαρμένο.

    Παραδεχτείτε την ενοχή σας, Κύριε Πρωθυπουργέ και μην προσπαθήσετε να υπεκφύγετε ξανά, γιατί, αυτή τη φορά, κανέναν δεν μπορείτε να εξαπατήσετε. Και μην μας πείτε, πάλι, ότι «για όλα φταίνε οι πρώην».

    Εξίσου φταίτε και εξίσου χρειάζεται να πληρώσετε και να τιμωρηθείτε και τα δυο κόμματα που κυβερνάτε τον τόπο. Αποδείχτηκε, πλέον, περίτρανα και στην πράξη ότι, πολιτικά, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ δεν διαφέρουν ούτε, κατά κεραία, είναι όμοια «σαν δυο σταγόνες νερό».

    Αποδεικνύεται, όμως και κάτι ακόμα: Ότι το ΠΑΣΟΚ εκμεταλλεύεται το, πάλαι ποτέ, «σοσιαλιστικό» προσωπείο του, καθώς και τις ιδιαίτερες σχέσεις που εξακολουθεί να διατηρεί με τον συνδικαλισμό του ταξικού συμβιβασμού, για να περνάει, συγκριτικά πιο εύκολα και με λιγότερες λαϊκές
    αντιδράσεις, τα πιο σκληρά και βάναυσα αντιλαϊκά μέτρα.

    Αυτό μπορεί να εννοούσατε κι εσείς όταν, αναφερόμενος στα αντιλαϊκά μέτρα του μνημονίου, λέγατε πως καταφέρατε να μετατρέψετε την «Ελλάδα του δεν γίνεται», σε «Ελλάδα του γίνεται».

    Έρχεστε στη Θεσσαλία, κύριε Παπανδρέου, με προφανή και διακηρυγμένο στόχο να στηρίξετε τις υποψηφιότητες του κόμματός σας στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές.

    Αλλά, αν εσείς θέλετε και πασχίζετε να εκλεγούν περιφερειάρχης και δήμαρχοι που θα λειτουργούν ως «τοπικοί διαχειριστές» της αντιλαϊκής πολιτικής και «υπηρέτες» των συμφερόντων των μεγαλοεπιχειρηματιών, της πλουτοκρατίας, ο θεσσαλικός λαός δεν το θέλει και θα το «δηλώσει» με την ψήφο του. Έχει άλλωστε εναλλακτική και ωφέλιμη γι’ αυτόν λύση, να ψηφίσει τους υποψήφιους της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κι αισιοδοξούμε πως θα το κάνει.

    Τα ψέματα τέλειωσαν. Αυτή τη φορά η λαϊκή ετυμηγορία θα είναι καταπέλτης.
    ΜΕ ΑΠΟΨΗ

Σχολιάστε