καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Οκτώβριος 2013
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Εγγραφή

Τα «αντιφασιστικά» φαινόμενα απατούν

Posted by redship στο 11 Οκτωβρίου , 2013


αναδημοσίευση από το  βαθύ κόκκινο

 

Πηγή: Του Νίκου Μπογιόπουλου –  «Unfollow»

Ο φασισμός πρέπει να αντιμετωπιστεί και να τσακιστεί σύμφωνα με την υπόδειξη του Μπρεχτ: «Ο φασισμός δεν μπορεί να πολεμηθεί παρά σαν καπιταλισμός στην πιο ωμή και καταπιεστική του μορφή, σαν ο πιο θρασύς και ο πιο δόλιος καπιταλισμός».
Η Χρυσή Αυγή πρέπει να αντιμετωπιστεί ώς άλλη όψη του ίδιου πολιτικού συστήματος της πλουτοκρατίας. Γιατί είναι ακριβώς εκεί, στον κόρφο της πλουτοκρατίας, που επωάζεται το αυγό του φιδιού.

Στο πλαίσιο που διαμορφώθηκε μετά τη δολοφονία στο Κερατσίνι, ας σκεφτούμε: Αλήθεια, το κράτος και η κυβέρνηση του κ. Σαμαρά και του κ. Δένδια πιο πριν δεν ήξεραν τίποτα για τον εγκληματικό χαρακτήρα της συμμορίας; Ήταν το αίμα του παλικαριού που ξέπλυνε τα μάτια τους για να δουν το φίδι και να αρχίσουν να συλλαμβάνουν την ηγεσία της συμμορίας; Οι κυβερνώντες τώρα τους βρήκαν του φακέλους με τις έκνομες ενέργειες της Χρυσής Αυγής; Τη δολοφονία του μετανάστη στα Πετράλωνα την είχαν ξεχάσει; Τα καταγεγραμμένα στον «υπερκοριό» τους τώρα τα απομαγνητοφώνησαν; Αλήθεια, όλοι αυτοί οι πρόθυμοι να «κελαηδήσουν» για την παραστρατιωτική δράση της Χρυσής Αυγής τώρα εντοπίστηκαν από τους κρατικούς μηχανισμούς και από τα καθεστωτικά ΜΜΕ;

Αλήθεια, όλοι αυτοί οι «αντιφασίστες», που μέχρι χτες μας έλεγαν ότι είναι παλιομοδίτικο να μιλάμε για τον Χίτλερ, τώρα διαπίστωσαν ότι η Χρυσή Αυγή είναι συμμορία, βγαλμένη από τον κοινωνικό απόπατο;

Προφανώς κάτι άλλο συμβαίνει. Και προφανέστερα όλοι αυτοί που πριν γίνουν «Ράμπο της Δημοκρατίας» παρίσταναν άλλοτε τους «ανήξερους» κι άλλοτε τους «έκπληκτους» για το τι είναι και τι πρεσβεύει η Χρυσή Αυγή, στην πραγματικότητα γνώριζαν τα πάντα. Όλοι τους: Και οι κύκλοι των εφοπλιστών,  που σύμφωνα  με τον Gardian χρηματοδοτούν τη Χρυσή Αυγή. Και οι βιομήχανοι και οι εργοδότες, που προμηθεύονται «δούλους» από τους «ΟΑΕΔ» που έχουν ιδρύσει οι χρυσαυγίτες. Και οι πολιτικοί ταγοί, που λάνσαραν και προωθούν την άθλια «θεωρία των δύο άκρων». Και οι ταγοί του περίφημου «συνταγματικού τόξου», που εκλεκτά μέλη τους ψηφίζουν σε ψηφοφορίες στη Βουλή υπέρ των ναζιστικών αποβρασμάτων. Και εκείνοι στη ΝΔ, που ποτέ δεν έβγαλαν μια κανονική ανακοίνωση για τη δολοφονική επίθεση των χρυσαυγιτών ενάντια στα μέλη του ΚΚΕ στο Πέραμα. Και τα υψηλόβαθμα στελέχη του κράτους, που προ μηνών διοχέτευαν μέσω δημοσιογράφων τη θέση ότι «το ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας με τη Χρυσή Αυγή είναι απευκταίο, αλλά όχι απίθανο»!

Γνώριζαν οι πάντες. Ανάμεσα τους και τα γνωστά, χυδαία παπαγαλάκια των μιντιακών συγκροτημάτων, που ξεκίνησαν με άρθρα του τύπου «Η ευκαιρία της Χρυσής Αυγής για τη δημοκρατία» και έφτασαν να εξοικειώνουν την κοινή γνώμη με το ενδεχόμενο συγκρότησης κυβέρνησης με τη συμμετοχή «σοβαρότερης» Χρυσής Αυγής. Κι αυτοί που πουλάνε το ναζισμό με λάιφ στάιλ περιτύλιγμα, που λένε ότι η σβάστικα δεν είναι σβάστικα αλλά αρχαιοελληνικό αξεσουάρ, που εμφάνιζαν τον ναζιστικό εσμό σαν χορωδία προσκόπων που συνοδεύει γριούλες στα ΑΤΜ.

Και όλοι αυτοί που, αν ενοχλούνταν στοιχειωδώς, θα αντιδρούσαν, βλέποντας τους ταγματαλήτες να χτυπούν μετανάστες στη Ραφήνα, ακούγοντας ότι ταγματαλήτες μαχαιρώνουν μετανάστες στις γειτονιές, μαθαίνοντας ότι ταγματαλήτες στρέφονται ενάντια στον εργατόκοσμο φωνάζωντας μπροστά στις κάμερες: «Εμείς είμαστε μαζί με τους εφοπλιστές μας».

Όλοι τους ήξεραν και ξέρουν τι είναι η Χρυσή Αυγή. Γνώριζαν και γνωρίζουν περίφημα τις διασυνδέσεις της. Πρώτη και καλύτερη η Αστυνομία τους!
Υπενθυμίζουμε: Το 2004 ήρθε στη δημοσιότητα (Τα Νέα, 17/4/2004) ένα άκρως απόρρητο έγγραφο της Ελληνικής Αστυνομίας με ημερομηνία 10/12/1999. Το έγγραφο ανάμεσα στα άλλα, έλεγε και τα εξής: «β) Η οργάνωση (σ.σ.: η Χρυσή Αυγή) διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και επαφές με εν ενεργεία αξιωματικούς και μόνιμους υπαξ/κούς του στρατού, αλλά και με αποστράτους, γ) Διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και επαφές με εν ενεργεία και αποστράτους αξ/κούς της ΕΛ.ΑΣ., αλλά και με απλούς αστυνομικούς, δ) Στο παρελθόν, κατά τη διάρκεια των επετείων της 17ης Νοέμβρη, αλλά και άλλων εκδηλώσεων του αριστερίστικου και αναρχικού χώρου η αστυνομία τους προμήθευε με ασυρμάτους και κλομπς, για να τους εντοπίζουν και να τους κτυπούν, εμφανιζόμενοι ως «αγανακτισμένοι» πολίτες. […] στ) Τα περισσότερα μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ οπλοφορούν παράνομα, προμηθευόμενα όπλα από βουλευτές (της ΝΔ), παρουσιαζόμενοι ως συνοδοί τους».

Τι έγινε, λοιπόν, παιδιά; Στα 15 σχεδόν χρόνια που πέρασαν από τότε που συντάχθηκε η παραπάνω αποκαλυπτική έκθεση, τι κάνατε για το θέμα;
Ας μην αμφιβάλλει κανείς ούτε για το ποιος εκτρέψει τη Χρυσή Αυγή, ούτε για το πώς την αξιοποιεί. Και την αξιοποιούν με πολλαπλό τρόπο: Πρώτον, για να τρομοκρατήσουν τον εργατόκοσμο. Οι λεχρίτες του «αίμα μόνο για Ελληνες» είναι αυτοί που χτύπησαν εργάτες στη λαϊκή γειτονιά του Περάματος αυτοί που, μετά το αίμα των μεταναστών, έχυσαν το αίμα του Παύλου Φύσσα «που κουβαλάει λαμαρίνες στη Ζώνη», όπως το είπε ένας φίλος του παλικαριού.

Δεύτερον, μέσω της Χρυσής Αυγής, θέλουν να ξεστρατίσει η οργή τμημάτων του λαού για τα δεινά του σε μια στράτα ανώδυνη για τους υπευθύνους αυτών των δεινών. Να βουλιάξει η οργή μέσα στην παραζάλη του εθνικισμού και «ανησυστημικού» χουλιγκανισμού που, ενώ εκτός Βουλής το παίζει «Ζορό» εντός Βουλής ψηφίζει υπέρ των τραπεζιτών και των εφοπλιστών.

Τρίτον, η Χρυσή Αυγή και ο εν γένει χρυσαυγιτισμός τους είναι χρήσιμα για να προωθήσουν, μέσα κι από την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, τη γνωστή πολιτική «Νόμος και Τάξη»! Η δημοκρατία τους, στην προσπάθεια να ανακόψει εξελίξεις δυσάρεστες για το καθεστώς, να αποτρέψει την ουσιαστική ριζοσπαστικοποίηση πλατιών κοινωνικών στρωμάτων, στην προσπάθεια να ναρκοθετήσει την οργανωμένη δράση ενάντια στην πολιτική της καταστροφής και της χρεοκοπίας. παίζει με τη Χρυσή Αυγή ώστε να «φρονηματίσει» το λαό να κάτσει «ήσυχα» για να μην έχουμε… «περιπέτειες».

Η Δημοκρατία του κ. Σαμαρά και κ. Βενιζέλου, θέλοντας να επιβάλει «κοινωνική» σιγή νεκροταφείου, ανασύρει ότι διαθέσιμη σκουριά υπάρχει στο μαύρο οπλοστάσιο της ιδεολογικής της προπαγάνδας και τρομοκρατίας: Από την «ακυβερνησία» και την «αποσταθεροποίηση» μέχρι τη λεγόμενη «θεωρία των άκρων».

Η «θεωρία των άκρων» δεν επιλέγεται επειδή τάχα η κεφαλαιοκρατία θέλει να «ανακόψει» την ακροδεξιά και το φασισμό. Αλλωστε ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος  «χέρι χέρι» και με αξιομνημόνευτη επιμονή, έχουν φροντίσει να διατηρούν στο προσκήνιο την ακροδεξιά και την ατζέντα της. Άλλοτε αξιοποιούν την ακροδεξιά ως συγκυβερνητική τους συγκολλητική ουσία (βλέπε ΛΑ.Ο.Σ στην κυβέρνηση Παπαδήμου) και άλλοτε, όπως τώρα, ως απειλή.

Με τη «θεωρία των άκρων», παραχαράσσοντας την ιστορία και την τρέχουσα πραγματικότητα, επιδιώκουν να συκοφαντήσουν, να λασπώσουν και να παρουσιάσουν σαν «άκρο» ό,τι ακριβώς φοβούνται. Ό,τι ακριβώς τρέμουν. Κι αυτό που τρέμουν είναι η συγκρότηση ενός ρωμαλέου, λαϊκού, ταξικού, εργατικού αντικαπιταλιστικού κινήματος, που έχει τη δύναμη όχι απλά να λιώσει το φασιστικό φίδι, όχι μόνο να το εκδιώξει από κάθε γειτονιά και από κάθε χώρο δουλειάς, αλλά ταυτόχρονα να αχρηστέψει και την καπιταλιστική μήτρα που το εκτρέφει και το αναπαράγει.

Αλλά, αν απειληθεί η καπιταλιστική μήτρα που γεννά το φασισμό, τότε απειλείται το σύστημα εν γένει. Πράγμα που κάθε άλλο επιθυμούν οι κήρυκες του «συνταγματικού (βλέπε: αστικού) τόξου». Να γιατί καταφεύγουν στην αθλιότητα της θεωρίας των «δύο άκρων». Και να γιατί η «εκστρατεία» τους κατά της Χρυσής Αυγής, όχι μόνο δεν είναι «αντιφασιστική» αλλά ακριβώς το αντίθετο: Είναι μια ακόμα έκφραση της αξιοποίησης Χρυσής Αυγής από εκείνους που έχουν την ευθύνη για την εκτροφή της.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: