καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Οκτώβριος 2012
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Εγγραφή

Και μη ερεύνα…

Posted by redship στο 22 Οκτωβρίου , 2012


από  2310net

Αυτό που είδα δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Το περίμενα ακριβώς έτσι. Καμία έκπληξη, καμία απολύτως. Φυσικά αναφέρομαι στην «έρευνα» του Τσίμα για την Χρυσή Αυγή. Χτες, Κυριακή βράδυ, άνοιξα μια μπύρα και κάθισα αναπαυτικά στον καναπέ για να δω την εκπομπή του πάλαι ποτέ αριστερού δημοσιογράφου του Μέγκα. Αναμενόμενα απογοητευτική.

Όπως τα περισσότερα «αποκαλυπτικά» αφιερώματα στη νεοναζιστική συμμορία, έτσι και αυτό, ακολούθησε μια βαρετά επαναλαμβανόμενη πατέντα. Στην αρχή λίγο «παράνομη μετανάστευση». Έτσι για να δικαιολογήσουμε την δράση της Χρυσής Αυγής. Να δείξουμε δηλαδή ότι ο εκφασισμός της κοινωνίας οφείλεται σε κάτι που όλοι βλέπουμε. Στον διπλανό, στον γείτονα, στον συνάδελφό μας που βρέθηκε εδώ. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν πιστεύω πως ο Τσίμας στην πραγματικότητα μισεί τους μετανάστες ή πως η εκπομπή του στήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να δικαιολογήσει τους χρυσαυγίτες. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι πως ο τρόπος, τα πρόσωπα, τα μέσα και οι φορείς που άρχισαν να «αποκαλύπτουν» την Χρυσή Αυγή δεν έχουν καμία δυνατότητα να την πολεμήσουν. Ας κλείσουμε αυτήν την παρένθεση κι ας συνεχίσουμε.

Συνεντέυξεις από μετανάστες που χτυπήθηκαν από τους χρυσαυγίτες. Θα πει κανείς πως επιτέλους βγήκαν και αυτοί στον αέρα, εμφανίστηκαν στους δέκτες μας, είδαμε τα πρόσωπά τους, ακούσαμε την ιστορία τους. Ωραία μέχρι εδώ. Αυτό θα ήταν καλό αν μιλούσαμε για αυτό το φαινόμενο πριν από καμιά πενταετία, θα ήταν χρήσιμο αν δεν υπήρχε ένα ήδη διαμορφωμένο περιβάλλον το οποίο δεν ανακάλυψε τον φασισμό, αλλά του έδωσε την δυνατότητα να ανθίσει. Στη σημερινή συγκυρία μάλλον φαίνεται να ρίχνει λάδι στη φωτιά.

Ο ελληνικός λαός ποτέ δεν ήταν, όπως θα θέλαμε να πιστεύουμε, φιλόξενος ή αντιρατσιστής. Ανέκαθεν υπήρχαν στην ελληνική κοινωνία η ξενοφοβία, η εθνική υπερηφάνεια, η αιώνια αίσθηση ότι κάποιος που μας φθονεί μας κόβει τα φτερά. Η ελληνική κοινωνία ποτέ δεν είδε με συμπάθεια τους μετανάστες. Τους έβλεπε πάντα ως αυτούς που «κλέβουν τις δουλειές», ως αυτούς που κρύβονται πίσω από κάθε μικρό ή μεγάλο έγκλημα και τελικά ως αυτούς που φέρουν μια απροσδιόριστη ευθύνη για κάθε δεινό.

Οι μετανάστες τα χρόνια που οι μισοί έλληνες δεν είχαν καν ακουστά την Χρυσή Αυγή, δούλευαν «μαύρα» για πολύ χαμηλότερα μεροκάματα, σχεδόν σαν δούλοι. Εργάζονταν στα χωράφια και λίγο πριν πληρωθούν οι εργοδότες φώναζαν την αστυνομία για να τους μαζέψει, έπαιρναν πάντα λιγότερα από όσα έπαιρνε κάποιος άλλος, ενώ αν κάποιος αλλοδαπός ζητούσε όσα έπαιρνε και ο έλληνας, τότε υποτιμητικά ο μέσος έλληνας έλεγε «μάγκεψε κι ο Αλβανός». Ούτε καν λόγος για τους Αλβανούς που μετά από χρόνια άνοιξαν μια δικιά τους δουλειά.

 

 

 

 

Αυτός ο ρατσισμός υπήρχε πάντα και διογκωνόταν σε αθώες στιγμές. Το παιδί σου δεν πήγαινε καλά στο σχολείο και ξαφνικά σου έφταιγε το παιδί του μετανάστη που δεν καταλαβαίνει κι έτσι αναγκάζεται όλη η τάξη να πηγαίνει με αργούς ρυθμούς. Αλλά ακόμα κι αν ένα παιδί μετανάστη τα έπαιρνε τα γράμματα και έφτανε στο σημείο να βγει πρώτος, τότε στήνονταν επί τόπου λαϊκά δικαστήρια ώστε να ξεσηκωθεί η κοινωνία εναντίον του κακού ξένου. Όλα αυτά γίνονταν καμιά δεκαριά χρόνια προτού η Χρυσή Αυγή έρθει στην επικαιρότητα.

Σήμερα, λοιπόν, με το να προβάλλεις τους μετανάστες που χτυπήθηκαν από φασίστες δεν συγκινείς κανέναν. Ένας λαός που έμενε ασυγκίνητος σε τέτοια κρούσματα βίας, ένας λαός ο οποίος έμενε αδιάφορος απέναντι στις συνθήκες ζωής των μεταναστών, δεν θα συγκινηθεί σήμερα που σκίστηκε το χαρτί περιτυλίγματος της πραγματικής μας κοινωνίας και αναδύθηκε η μπόχα που κρυβόταν τόσα χρόνια.

Καθώς περνούσε η εκπομπή γινόταν όλο και πιο αδιάφορη. Δύο συνεντέυξεις του Κουσουρή και του Χρυσού, οι οποίες έχουν γίνει must σε κάθε εκπομπή που θέλει να μας ενημερώσει για το αληθινό πρόσωπο της νεοναζιστικής συμμορίας. Δεν υποτιμώ τα γεγονότα, ούτε αμφιβάλλω για την σημαντικότητα της προβολής τους. Από την εποχή που συνέβησαν όμως αυτά, έχουν περάσει πολλά χρόνια. Κανείς θα μπορούσε να βρει και άλλα σημαντικά στοιχεία στη δράση της συγκεκριμένης οργάνωσης ή τουλάχιστον θα μπορούσε, όταν κάνει «έρευνα» να διεισδύσει σε βάθος και να ερευνήσει, εφόσον η αστυνομία δεν το κάνει, διάφορα περιστατικά τα οποία θα μπορούσαν να είχαν συνδεθεί με δράση φασιστικών ομάδων. Ναι σωστά καταλάβατε, μιλάω για εκείνη την επιδημία «ξεκαθαρίσματος λογαριασμών μεταξύ ομοεθνών» λίγους μήνες πριν ή για την δολοφονία μετανάστη μια μέρα μετά την στυγερή δολοφονία του 44χρονου στην Ομόνοια πέρυσι.

Και ενώ η εκπομπή δεν έχει να παρουσιάσει τίποτα καινούριο μέχρι στιγμής, και η μόνη έρευνα που κάνει είναι μια ξαναζεσταμένη σούπα που θυμίζει συρραφή επιφανειακών ρεπορτάζ, πάμε στη γνώμη των ειδικών. Μια καθηγήτρια από το Πάντειο, ένας ερευνητής από την Γαλλία και μια ερευνήτρια από την Αγγλία. Στην πραγματικότητα δεν μας είπαν τίποτα καινούριο. «Η άνοδος της Χρυσής Αυγής οφείλεται στην ύφεση και στην παρακμή των παραδοσιακών κομμάτων». Μήπως αυτό δεν λέει και ο απλός άνθρωπος του καφενείου; Πήγες ρε Παύλο μέχρι την Γαλλία και την Αγγλία για να αποσπάσεις αυτή τη δήλωση; Σε όποιο καφενείο κι αν πήγαινες μάλλον το ίδιο θα άκουγες. Επίσης, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τους ξένους ερευνητές, έχουν –και αυτό φάνηκε στις τοποθετήσεις τους- ελλιπή γνώση για τα ελληνικά δεδομένα. Συμβαίνει συχνά, όταν προσπαθείς να μελετήσεις ένα φαινόμενο αφηρημένα να χάνεις κάποιες ποιότητες με αποτέλεσμα να θολώνει η εικόνα. Όταν δηλαδή μελετάς το φαινόμενο της ακροδεξιάς στην Ευρώπη γενικευμένα, τότε τα επιστημονικά σου πορίσματα θα περιορίζονται στην κατάδειξη των διαφορών μεταξύ της ελληνικής ακροδεξιάς και της γαλλικής. Στην προέκτασή του αυτό θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως μεγάλη δυστυχία που δεν έχουμε μια ακροδεξιά σαν την γαλλική που δεν δέρνει ή αλλιώς στο «ο Καρατζαφέρης ήταν καλός όχι σαν τους Χρυσαυγίτες». Αναρωτιέμαι αν οι ερευνητές αυτοί γνώριζαν την ταύτιση μερίδας του ελληνικού λαού με το δικτατορικό καθεστώς, την απήχηση που είχε διαχρονικά το “που ‘σαι ρε Παπαδόπουλε” ή ακόμα και την παραδοσιακή σχέση ακροδεξιών, χουντικών παρακρατικών και αστυνομίας.

Και πάμε και στο τέλος. Αναφορές στα επεισόδια στο θέατρο Χυτήριο και σκάει και το βίντεο με τις βρισιές του Παναγιώταρου. Και εκεί που αρχίζεις και παραξενεύεσαι που βρέθηκε κανάλι να το δείξει χωρίς το ενοχλητικό «μπιπ» ξαφνικά κόβεται. Αντιφασισμός με μέτρο. Τι φοβάστε ρε παιδιά εκεί στο Μέγκα; Μην τυχόν και ακουστούν οι λέξεις «γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες»; Εσείς δεν είστε που θέλετε να αποκαλύψετε το αληθινό πρόσωπο της Χ.Α; Ποιον τελικά προστατεύεται με την περικοπή του βίντεο; Τους θεατές σας, στους οποίους υπόσχεστε αποκαλύψεις ή την Χρυσή Αυγή; Τέτοια λογοκρισία ούτε η ΝΕΤ με το φιλί των ομοφυλόφιλων!

Και στην τελική ποιον θα πείσει η επίκληση της ελευθερίας της έκφρασης; Σε έναν λαό που καθοδηγείται συνειδητά και υποσυνείδητα από τις μαύρες δυνάμεις της εκκλησίας και συρρέει στις λαοσυνάξεις για τις ταυτότητες, πόση αξία μπορεί να έχει η ιδέα της ελευθερίας της τέχνης; Σε μια χώρα στην οποία η εκκλησία αφόρησε και αποκύρηξε τον Καζαντζάκη και τον Αγγελόπουλο είναι αστείο να πιστεύουμε ότι έχουμε ελευθερία έκφρασης. Όμως ακόμα πιο αστείο είναι κάτι τέτοιο να ακούγεται από τις συχνότητες του «Μεγάλου Καναλιού» που έχει ποτίσει τον κόσμο με άπειρες τηλεοπτικές ώρες σάχλας, μπούρδας και κακογουστιάς, ένα κανάλι που εσχάτως θυσίασε τις όποιες καλές παραγωγές θα μπορούσε να κάνει για να γεμίσει την τηλεοπτική μας ατμόσφαιρα με χαμηλής ποιότητας τούρκικα σίριαλ.

Η ώρα πέρασε και έρευνα δεν είδαμε παρά τον πολλά υποσχόμενο τίτλο της εκπομπής. Δεν περίμενα να χτυπήσει τον φασισμό ο Τσίμας και το Μέγκα. Αυτοί που εξέθρεψαν το τέρας, αυτοί που το έχουν αμολήσει για να προστατεύσει τα συμφέροντά τους δεν πρόκειται να το βλάψουν. Δεν θέλω να ξαναδώ τέτοιο ρεπορτάζ για την χρυσή αυγή. Δεν θέλω να χάσω κι άλλες ώρες από τη ζωή μου για να βλέπω μια διαφήμιση των πράξεών της. Θέλω μόνο να ελπίζω ότι κάποια στιγμή στην τηλεόραση θα εμφανιστούν δημοσιογράφοι που θα κάνουν πραγματικά τη δουλειά τους και δεν θα αποθέτουν απλά διαπιστευτήρια δημοκρατικότητας βγάζοντας με διεκπεραιωτικό τρόπο την υποχρέωσή τους να «αποκαλύψουν» το πρόσωπο του φασισμού.

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Και μη ερεύνα…”

  1. Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: