καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Σεπτεμβρίου 2012
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Εγγραφή

«ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» Χρήσιμη για τους κεφαλαιοκράτες ενάντια στους εργάτες

Posted by redship στο 23 Σεπτεμβρίου , 2012


Η «Χρυσή Αυγή» με την εγκληματική της δράση, προσφέρει καλές υπηρεσίες, στη «δημοκρατία» αναφωνούν τα αστικά ΜΜΕ γιατί συμβάλλει στην «καταδίκη της ανομίας» («Καθημερινή» 19/9/2012) που πρώτο το εργατικό κίνημα με τις μορφές πάλης προάγει. Δεν είναι καινούριο ζήτημα αυτό, ότι το εργατικό κίνημα που με δημοκρατικότατες διαδικασίες αποφασίζει να αντισταθεί σε αντεργατικούς νόμους, να διεκδικήσει και βεβαίως αυτό αποφασίζει και τις μορφές πάλης και την υπεράσπιση των αγώνων του όπως π.χ. η περιφρούρηση των απεργιών από την εργοδοτική απεργοσπασία, να προπαγανδίζουν οι αστοί ότι παρανομεί. Αλλά γιατί είναι νόμιμο να περικόπτονται δραστικά οι μισθοί, τα επιδόματα, οι συντάξεις, να δουλεύουν οι εργάτες όπως και όσο θέλουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες, να είναι άνεργοι, να σκοτώνονται στη δουλειά επειδή δεν υπάρχουν μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, άρα να γίνεται η ζωή τους κόλαση σε όφελος των κερδών και να πληρώνουν τις συνέπειες της κρίσης, και δεν είναι νόμιμο να μπορούν να ζουν οι εργάτες, οι οικογένειές τους καλύπτοντας όλες τις σύγχρονες ανάγκες τους; Αυτό οι αστοί δημοσιολόγοι το απαντούν ως εξής: «Ο νόμος είναι νόμος και ας σε σκοτώνει». Αλλά τι διαφορετικό κάνει η «Χρυσή Αυγή» σήμερα; Βεβαίως εγκληματεί ενάντια σε μετανάστες, όχι σε Ελληνες. Για την ώρα… Αλλά ποια η διαφορά για τα αστικά ΜΜΕ; Μήπως η «καθαρότητα της φυλής», («Καθημερινή» 19/9/2012), που λένε ότι ως θεωρία είναι πολύ παλιά, προηγείται της ταξικότητας άρα υπερτερεί; Να λοιπόν ποιο είναι το πρόβλημα και τι επιδιώκουν να αντιμετωπίσουν οι αστοί με την προπαγάνδα τους. Οτι οι εργαζόμενοι πρέπει να υποτάσσονται στους μεγαλοεπιχειρηματίες, αυτή είναι η δημοκρατία τους και ας τους στέλνουν στην κόλαση. Και αν είναι αυτό να επιτυγχάνεται με τη ναζιστική θεωρία της «καθαρότητας της φυλής» και τη ναζιστική δολοφονική δράση της «Χρυσής Αυγής», αυτό είναι χρήσιμο για την «αστική δημοκρατία» που γεννά και αναπαράγει τέτοια φαινόμενα και τέτοιες δυνάμεις. Και ταυτόχρονα τους βολεύει να αναπαράγουν τη θεωρία των άκρων ταυτίζοντας εγκληματικές ενέργειες μιας δύναμης του δικού τους συστήματος κατά των μεταναστών με την ταξική πάλη, επιδιώκοντας να καλλιεργήσουν φόβο στους εργαζόμενους και αποστροφή στους αγώνες για τα συμφέροντα και το δίκιο τους.

Εγραφε την Τετάρτη 19/9/2012 στο πρωτοσέλιδο σχόλιό της η «Καθημερινή»: «Κανένα κόμμα του ελληνικού Κοινοβουλίου δεν μπορεί να ενθαρρύνει, να συμμετέχει ή να συγκαλύπτει πράξεις βίας που αντιβαίνουν στους νόμους της Ελληνικής Δημοκρατίας (…) Επιτέλους, έχει έλθει η ώρα να τεθεί ένα τέλος στην ανομία των ακραίων δυνάμεων, που θεωρούν δικαίωμά τους να παίρνουν το νόμο στα χέρια τους ή να τον τσαλαπατούν θεαματικά». Πράγματι η «Χρυσή Αυγή» τους προσφέρει υπηρεσίες. Σαν αυτή της αναπαραγωγής της θεωρίας των άκρων. Της ταύτισης της ταξικής πάλης του οργανωμένου εργατικού, λαϊκού κινήματος με τις δολοφονικές ενέργειες ενός μηχανισμού του κεφαλαίου που με κοινοβουλευτικό μανδύα και μάλιστα με επικεφαλής βουλευτές του κάνει δολοφονικές επιθέσεις, στη Ραφήνα, στο Μεσολόγγι και αλλού ενάντια σε μετανάστες μικροπωλητές. Ακόμη χειρότερα. Πάνε να ταυτίσουν τη συγκεκριμένη δράση των βουλευτών της «Χρυσής Αυγής», τη συμμετοχή τους σε εγκληματικές ενέργειες, με τη συμμετοχή βουλευτών π.χ. του ΚΚΕ που παρευρίσκεται και συμπαραστέκεται σε απεργούς που περιφρουρούν την απεργία τους ή π.χ. στους καταπέλτες των βαποριών μαζί με τους ναυτεργάτες όταν απεργούν, γιατί η συγκεκριμένη μορφή πάλης σύμφωνα με τους αστούς και τα συμφέροντά τους είναι παράνομη. Δηλητήριο η συγκεκριμένη προπαγάνδα για τις λαϊκές συνειδήσεις. Το λιγότερο που θέλουν είναι η αποστροφή των εργατών από το ταξικό κίνημα και από το ΚΚΕ. Το κυριότερο που θέλουν είναι να καλλιεργήσουν ψυχολογία στήριξης της «Χρυσής Αυγής» από λαϊκές δυνάμεις που στην απελπισία τους από την κόλαση που τους καταδικάζει η κρίση και η πολιτική υπέρ του κεφαλαίου, σε συνδυασμό με την άτιμη προπαγάνδα ότι οι ταξικοί αγώνες κλείνουν τα εργοστάσια, άρα το ταξικό κίνημα είναι ο εχθρός τους, να στηρίζουν τη «Χρυσή Αυγή» όταν οι καπιταλιστές χρησιμοποιήσουν την εγκληματική της δράση ενάντια στο οργανωμένο εργατικό αντικαπιταλιστικό αντιμονοπωλιακό κίνημα.

Γιατί τη «φουσκώνουν»

Τους χρειάζεται ταυτόχρονα και η προβολή της δήθεν κοινωνικής δράσης, όπως το μοίρασμα τροφίμων αλλά μόνο σε Ελληνες ή η αιμοδοσία αλλά μόνο σε Ελληνες, ακόμη και η αρπαγή τροφίμων απο μαγαζί μετανάστη για να τα δώσουν σε Ελληνες που εξαθλιώνει και εγκαταλείπει το αστικό κράτος, η «δημοκρατία» τους. Τους ενισχύει στην προσπάθεια να αποκτήσουν λαϊκό έρεισμα που θα νομιμοποιεί την εγκληματική τους δράση.Τους χρειάζεται επίσης και καλλιέργεια τρόμου στο λαό από τη δράση της για να τσακίσουν ακόμη και την ιδέα οργανωμένης αντιπαράθεσης μαζί της. Είναι μια μέθοδος καλλιέργειας ψυχολογίας της υποταγής στο κεφάλαιο και στο κράτος του.

Και την ενισχύει η ίδια η «Χρυσή Αυγή», εδώ είναι σαν «το ‘να χέρι νίβει τ’ άλλο», με τη θεωρία «κάτω το κράτος ζήτω το έθνος». Γι’ αυτό και η δράση της προβάλλεται δεόντως και αναπαράγεται από τα αστικά ΜΜΕ, για να δείξουν τάχα το «αποκρουστικό της πρόσωπο» και κυρίως να πολεμήσουν τάχα τη ρατσιστική της δράση. Αλλά αυτό που κάνουν συνειδητά, είναι να εμφανίζουν τη «Χρυσή Αυγή» ως μηχανισμό που αντικαθιστά λειτουργίες του αστικού κράτους, σε όφελος ιδιαίτερα των εξαθλιωμένων τμημάτων της εργατικής τάξης, του λαού. Και μάλιστα ως δύναμη που δε διστάζει ακόμη και με τη βία να λύσει τέτοια προβλήματα. Γιατί για την εγκατάλειψη των εξαθλιωμένων από το κράτος, λένε ότι ευθύνεται «το σάπιο κατεστημένο», οι «πολιτικοί της διαφθοράς», που «παραδίδουν τη χώρα στους ξένους».

Ενάντια σ’ αυτούς, λοιπόν, λέει η «Χρυσή Αυγή» και όχι όμως ενάντια στο καπιταλιστικό σύστημα, ούτε στους μεγαλοεπιχειρηματίες, που δημιουργούν και αναπαράγουν τα τεράστια προβλήματα ανεργίας, φτώχειας των εργαζομένων. Σ’ αυτούς συμπαραστέκονται, επειδή έχουν ζόρια στην κερδοφορία, λόγω κρίσης. Γι’ αυτό προτρέπουν Ελληνες εργαζόμενους να δουλέψουν με μισθούς πείνας, αντί να διεκδικήσουν, μεσολαβώντας τάχα στο να τους βρουν δουλειά, όπως έκαναν στη Χαλκίδα. Που βεβαίως με μισθούς 400 ευρώ δεν έχουν κανένα πρόβλημα να διώξουν τους μετανάστες αφού τους ξεζούμισαν και να ξεζουμίζουν Ελληνες. Να γιατί οι εργαζόμενοι πρέπει να καταλάβουν την ύπουλη θεωρία των «Χρυσαυγιτών» περί «έθνους», ότι Ελληνες καπιταλιστές και εργάτες ενάντια στους ξένους που λυμαίνονται την οικονομία θα αναπτύξουν τη χώρα, αλλά οι Ελληνες εργάτες θα φυτοζωούν ενώ οι Ελληνες καπιταλιστές μαζί με ξένους καπιταλιστές θα κερδοφορούν. Γι’ αυτό επίσης στήριξαν συνειδητά τον ιδιοκτήτη της «Χαλυβουργίας» στη Μαγνησία, όταν το κλαδικό συνδικάτο αποφάσισε την κήρυξη απεργίας αλληλεγγύης και κοινής πάλης με τους χαλυβουργούς του Ασπροπύργου.

Η συγκεκριμένη δράση της «Χρυσής Αυγής» δεν είναι ούτε τυχαία ούτε αυθόρμητη. Είναι καλά μελετημένη και οργανωμένη από το σύστημα. Είναι στρατηγική του κεφαλαίου και του αστικού πολιτικού συστήματος, για να συσπειρώνει, εν μέσω κρίσης, αδύναμες και εξαθλιωμένες λαϊκές δυνάμεις, που αναζητούν διέξοδο. Και τους δίνει τάχα διέξοδο, προβάλλοντας ως δύναμη κρούσης για τη δική τους προστασία από τις συνέπειες της κρίσης, προσφέροντας τάχα «κοινωνικό έργο», κόντρα όμως σε άλλα αδύναμα και εξαθλιωμένα τμήματα όπως οι μετανάστες. Ταυτόχρονα, καλλιεργεί ψυχολογία αποστροφής στην αναγκαιότητα διεκδίκησης, ανάπτυξης πάλης για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Αλλο που δε θέλει το αστικό πολιτικό σύστημα και το κεφάλαιο. Να γιατί είναι δύναμη «νύχι-κρέας» με τους καπιταλιστές και το πολιτικό τους σύστημα. Ολη αυτή η εξελισσόμενη πραγματικότητα είναι η προετοιμασία των ταγμάτων εφόδου, για την καταστολή της ταξικής πάλης του εργατικού κινήματος.

 

Ι.
από  τον ριζοσπάστη
Advertisements

Ένα Σχόλιο to “«ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» Χρήσιμη για τους κεφαλαιοκράτες ενάντια στους εργάτες”

  1. satyrikon said

    Reblogged this on ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: