καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Σεπτεμβρίου 2012
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Εγγραφή

Και συ πρόστυχη πένα και μολύβι των «άκρων» λιβανίζετε την μπόχα!

Posted by redship στο 13 Σεπτεμβρίου , 2012


 

Γράφει   ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

 

 

 

Ενας από τους λόγους που η δημοκρατική ΕΕ θα βοηθήσει την Ελλάδα είναι, πέραν των οικονομικών και για λόγους αποφυγής της πολιτικής αποσταθεροποίησης, διότι δε θέλει λόγω της κρίσης να δει «φασίστες και κομμουνιστές» να πλακώνονται στους δρόμους…

Το παραπάνω συνιστά παραθυράτο σχόλιο της δημοσιογραφίας του τηλεκαφενέ και της πολιτικής ΜΕGA-προστυχιάς. Τομείς στους οποίους ειδικεύεται ο Πρετεντέρης.

Ο περί ου ο λόγος, την περασμένη Τρίτη, κατά τη διάρκεια του καθημερινού του πεφωτισμένου λογυδρίου των «8», επέλεξε τον συγκεκριμένο τρόπο για να διακινήσει το προπαγανδιστικό ραβασάκι περί των «δύο άκρων».

Ειρήσθω εν παρόδω:

Το ραβασάκι τούτες τις μέρες κάνει και πάλι θραύση, καθώς αναπαράγεται με σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο σε στήλες εφημερίδων, σε άρθρα «αριστερών» και σε παρεμβάσεις πάσης φύσεως δημοκρατών.

Πρόκειται για δημοκράτες που ορισμένοι εξ αυτών το έχουν δίπορτο μεταξύ δημοσιογραφίας και κυβερνητικής εξουσίας, όπου

ως εκπρόσωποι της κυβερνητικής εξουσίας υπηρετούν τις μειώσεις μισθών και συντάξεων και

ως… ανεξάρτητη δημοσιογραφία τσουβαλιάζουν (σ.σ.: «και συ πρόστυχη πένα και μολύβι του βούρκου λιβανίζετε την μπόχα», που ‘λεγε κι ο Βάρναλης) την «ανομία» (!) των μαζικών λαϊκών κινητοποιήσεων και της αντίστασης στον αγριανθρωπισμό της εξουσίας με τις νεοναζιστικές επιθέσεις των τραμπούκων της «Χρυσής Αυγής» ενάντια σε ανήμπορους και σε κυνηγημένους.

Αλλά ας επιστρέψουμε στην «αμερικανιά» του Πρετεντέρη.

Η «αμερικανιά» έγκειται στο εξής:

Οπως στις ταινίες του Χόλιγουντ η υποδόρια διαφήμιση γίνεται με το πέρασμα διάρκειας ενός δευτερολέπτου από την οθόνη ενός προϊόντος, π.χ., «Κόκα – Κόλα», έτσι και με μια φρασούλα,

αυτήν την περί «φασιστών και κομμουνιστών»,

περνάει το μήνυμα του τσουβαλιάσματος, των «δύο άκρων», της ανιστόρητης και ανήθικης ταύτισης (!) μεταξύ φασισμού – κομμουνισμού στο υποσυνείδητο του τηλεθεατή – τηλεκατευθυνόμενου πελάτη του Πρετεντέρη.

Παρεμπιπτόντως, η τακτική της υποδόριας διαφήμισης, αν την τοποθετήσει κανείς στα πλαίσια της γκρίζας προπαγάνδας, θα διαπιστώσει ότι δεν έχει και λίγες διαφορές με εκείνο το γκαιμπελικό «πες πες, κάτι θα μείνει»…

Ως προς την ουσία τώρα των λεγομένων του Πρετεντέρη:

α) Το πώς εννοεί η ΕΕ την αποφυγή της πολιτικής αποσταθεροποίησης και το κατά πόσον ο φασισμός συνιστά «αποσταθεροποίηση» για το πολιτικό σύστημα των μονοπωλίων, φαίνεται από το γεγονός ότι στις κυβερνήσεις των μισών σχεδόν από τα κράτη – μέλη της ΕΕ συμμετέχουν ακροδεξιά μορφώματα και φασιστοειδή κατακάθια

και στις άλλες μισές είναι η πολιτική της ΕΕ των μονοπωλίων που έχει καταστήσει τα ίδια ακροδεξιά κατακάθια σε πολιτικά μεγέθη με διψήφια αρκετές φορές ποσοστά.

β) Οσο προφανέστατο είναι ότι ο πιο αμείλικτος πολιτικός αντίπαλος του καθεστώτος που υπερασπίζεται ο Πρετεντέρης είναι οι κομμουνιστές

(σ.σ.: γιατί άλλωστε θα έχαιραν τέτοιας αντιπάθειας από τον Πρετεντέρη;),

άλλο τόσο προφανέστατο είναι πως ο φασισμός γεννιέται πάνω στα περιττώματα της οικονομικής βαρβαρότητας, της κοινωνικής παρακμής και της πολιτικής φαυλότητας του καθεστώτος που υπηρετεί ο Πρετεντέρης, γεννιέται, δηλαδή, πάνω και μέσα από τη χαβούζα του αστικού κράτους.

Ηγουν, του κράτους της λαμογιάς, της αρπαχτής, της «Ζήμενς», του ατιμώρητου πολιτικού ψεύδους, του φιλισταϊσμού, της αυθαιρεσίας, του «νόμου και της ηθικής», των «εργολάβων – καναλαρχών», του «πατρίς, θρησκεία, πλουτοκρατία», των δημοσιολόγων της φαιάς παραχάραξης, του κοινωνικού δαρβινισμού και της θεσμοποιημένης εκμετάλλευσης.

γ) Επειδή το σύστημα της οικονομικής βαρβαρότητας, της κοινωνικής παρακμής και της πολιτικής φαυλότητας δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να χρησιμοποιεί ακόμα και τα περιττώματά του ως εργαλείο προστασίας και αναπαραγωγής του, να γιατί ο φασισμός, αυτή η απεχθής δηλαδή έκφραση του συστήματος των κεφαλαιοκρατών, όταν δε χρησιμοποιείται από τους κεφαλαιοκράτες ως το βασικό εργαλείο άσκησης της εξουσίας τους (χούντες, δικτατορίες, πραξικοπήματα κ.λπ.),

χρησιμοποιείται, πάλι από τους κεφαλαιοκράτες και από τα τσιράκια τους, ως εργαλείο συκοφάντησης των αντιπάλων τους, δηλαδή του λαϊκού κινήματος και των κομμουνιστών!

δ) Οσοι αναλαμβάνουν να παίξουν και να διακινήσουν το βρώμικο παιχνίδι, είτε ευθέως, είτε με μορφή υπονοουμένων, περί οποιασδήποτε συσχέτισης μεταξύ φασισμού – κομμουνισμού,

να φροντίζουν πρώτα να έχουν «καθαρίσει το πιάτο τους».

Μιας, δε, και ο Πρετεντέρης τολμά να επιχειρεί «παραλληλισμούς» (!) ή και «εξομοιώσεις» (!!) μεταξύ κομμουνιστών – φασιστών,

και δεδομένου ότι

πρώτον, έχει χάσει το τρένο του μαθήματος της Ιστορίας, όπου αν διάβαζε κανένα βιβλίο μπορεί και να μάθαινε – τόσο το παγκόσμιο, όσο και το ελληνικό – το είδος της «σχέσης» των κομμουνιστών με τους φασίστες (ξεκινώντας από τις χούντες του Πάγκαλου, του Κονδύλη και του Μεταξά μέχρι το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και την επταετία),

δεύτερον, ενώ η απέχθειά του για τους κομμουνιστές (σ.σ.: ευχαριστούμε) είναι δεδομένη και διατυμπανιζόμενη,

η απέχθειά του απέναντι στο φασισμό ίσως εκληφθεί από κάποιους ως «ανολοκλήρωτη».

Στο σημείο αυτό να μην ξεχάσει δύο ζητήματα:

1) Να μας ενημερώσει πόσες φορές έχει μέχρι σήμερα παράσχει τα φώτα της εκπομπής του για να ξεπλύνει δημοκρατικά (σ.σ.: συγγνώμη, για να «ανακρίνει δημοκρατικά», θέλαμε να πούμε…) τους πρώην «αξιωματικούς» της ΕΠΕΝ, δηλαδή τους «συναγωνιστές» εκείνη την περίοδο του σημερινού αρχηγού της «Χρυσής Αυγής» στο κόμμα του δικτάτορα Παπαδόπουλου.
2) Να μας κάνει ένα σχόλιο στα κάτωθι.

Αντιγράφουμε:

«Σαν να μην έφθαναν όλα μας τα βάσανα, εσωτερικά και ευρωπαϊκά, τα ελληνικά ΜΜΕ μας επέβαλαν μια γερή δόση Λεπέν την περασμένη εβδομάδα. Τρεις απανωτές συνεντεύξεις του αποκλεισμένου από όλα τα γαλλικά ΜΜΕ φασίστα (…) Τώρα «ενημερώθηκε» το κοινό και έμαθε ότι ο Λεπέν είναι αρκετά συμπαθής και όχι, καλέ, δεν είναι ρατσιστής και φασίστας, αυτά τα λένε «κάποιοι» για να τον συκοφαντήσουν (…).

Η πιο ανυπόφορη συνέντευξη ήταν στις 6 Ιουνίου. Προέβαλε την πιο ωραία ρετουσαρισμένη φωτογραφία του Λεπέν, χάρη στα χαμόγελα του κυρίου Πρετεντέρη.

«Λένε ότι είστε φασίστας και ρατσιστής», του είπε χαριτωμένα ο Πρετεντέρης κι εκείνος απάντησε ότι όχι, καλέ, και βέβαια δεν είναι τέτοια πράγματα, αυτά τα λένε για να τον συκοφαντήσουν. «Μάλιστα», είπε ο Πρετεντέρης με χαμόγελο και προχώρησε στην επόμενη ερώτηση. Προς ενημέρωσιν του κ. Πρετεντέρη, δε «λένε» κάποιοι ότι ο Λεπέν είναι φασίστας και ρατσιστής, ο Λεπέν λέει εδώ και χρόνια ακρότητες που αυτόματα τον κατατάσσουν σε αυτές τις απεχθείς κατηγορίες. Προς ενημέρωσιν του κ. Πρετεντέρη, ο Λεπέν είναι (α) εναντίον της ισότητας, (β) υπέρ της Γαλλίας των αποικιών, (γ) υπέρ του απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική, (δ) εναντίον της Ενωμένης Ευρώπης που ονομάζει «ευρω-ομοσπονδία των ξένων», (ε) υπέρ της συνεχούς αύξησης των στρατιωτικών εξοπλισμών, (στ) υπέρ της «γαλλικής Γαλλίας», (ζ) εναντίον των θεσμών του γαλλικού Κοινοβουλίου, (η) εναντίον της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, (θ) υπέρ της «επανάστασης λαϊκής σωτηρίας» που θα γκρεμίσει το «Πάνθεον της δημοκρατίας». Δεν έχει πει πολλά πράγματα ο Λεπέν τόσα χρόνια. Τα ίδια και τα ίδια ξαναλέει σε εκατοντάδες λόγους. Μιλάει, ακριβώς, όπως ο Χίτλερ (…) Ούτε ξέρω ούτε μ’ ενδιαφέρει εάν ο κ. Πρετεντέρης είναι όσο αθώος και αφελής εμφανίστηκε στη συνέντευξη (…)».

Το κείμενο που διαβάσατε, υπό τον εύγλωττο τίτλο

«Τηλε-αγιογραφία ντροπής» της συγγραφέως κυρίας Αννας Φραγκουδάκη, καθηγήτριας Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας, δημοσιεύτηκε στις 12/6/2002 («Νέα»).

Μια βδομάδα, δηλαδή, μετά την τότε τηλεοπτική συνέντευξη του Λεπέν στον κ. Πρετεντέρη και στο MEGA.

στο κανάλι, δηλαδή, από το οποίο ο – καταγγελλόμενος από την κα Φραγκουδάκη ως – «τηλε-αγιογράφος» του Λεπέν, προέβη και προχτές σε μαθήματα περί «φαιοκόκκινων άκρων»…

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Και συ πρόστυχη πένα και μολύβι των «άκρων» λιβανίζετε την μπόχα!”

  1. Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: