καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Ιουνίου 2012
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι.   Ιολ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Εγγραφή

Εσείς δέρνετε τη γυναίκα σας?

Posted by redship στο 11 Ιουνίου , 2012


από redfly planet

Η άποψή μου για τους «οργανωμένους ενεργούς» φασίστες είναι συγκεκριμένη και έχει ειπωθεί πολύ εύστοχα και συνοπτικά από τον φίλο Δελαρζ εδώ.

Το πρόσφατο περιστατικό με τον ΚαSSιδιάρη εμένα προσωπικά δεν με εξέπληξε. Όχι μόνο γιατί αυτοί ακριβώς είναι οι φασίστες, τέτοιες είναι οι πράξεις τους και τα πιστεύω τους, αυτές οι αντιδράσεις τους και τα λοιπά. Αλλά και για τον εξής λόγο. Όποιος είχε παρατηρήσει προσεκτικά το εν λόγω άτομο στις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, έβγαζε δύο συμπεράσματα:

α) Ότι έψαχνε ευκαιρία να κάνει λίγο τηλεοπτικό μακελειό (αλά Χίος), να ανεβάσει την ένταση, να κάνει την ταρζανιά προς τέρψιν του μέσου ψηφοφόρου του αλλά και του αιμοδιψούς φιλοθεάμωνος κοινού (τόσες αμερικάνικες εκπομπές με live καταδιώξεις που καταλήγουν σε πυροβολισμούς φιλοξενεί η αμερικάνικη τηλεόραση, κάτι θα ξέρει).

Εξάλλου το εν λόγω άτομο γνωρίζει πολύ καλά ότι μεγάλο ποσοστό αυτών που τον ψήφισε, το έκανε για να πέσει ξύλο στους 300, να δοθεί γροθιά στο σάπιο πολιτικό σύστημα, να στηθούν κρεμάλες κτλ

Τι και αν ο ίδιος ψηφοφόρος που αναζητά τη Νέμεσις στα αναβολιασμένα μπράτσα φασιστοειδούς ήταν συνεχόμενα και κατ εξακολούθησιν πελάτης  αυτού του σάπιου πολιτικού συστήματος? Τι και αν έχει ανοίξει ένα μεγάλο χαρωπό τσουβάλι και έχει χώσει μέσα τα κόμματα που εκείνος ψήφιζε (πασοκ – νδ) και τον απογοήτευσαν —γιατί ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν εξυπηρετούσαν τα δικά του συμφέροντα— αλλά και κόμματα που ουδεμία ευθύνη φέρουν για την κατάντια και την ξεφτίλα του.

Ωστόσο οι ΧΑυγιτες θα μετέχουν πλέον στους 300 και η αντίφαση είναι τόσο προφανής που δεν έχει καν νόημα σχολιασμού. Βέβαια όπως λεν και οι ίδιοι δεν θα πάρουν χρήματα προς όφελος του κόμματος. Έχουν άλλους πόρους. ΧΑ, μια ευγενική χορηγία του δικομματισμού και του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος. Δεύτερη αντίφαση? Δεν θα τ’ αντέξω!

Δες ένα καλό παράδειγμα τηλεοπτικού τζερτζέλου για να ακολουθήσει το σουπα μουπες, η πολιτική συζήτηση επιπέδου καφενέ με όρους mortal combat (insert coin to join), στην οποία έχει εθιστεί μεγάλο τμήμα συμπολιτών μας. Συντονιστής θα μπορούσε άνετα να είναι ο Αντρέας Μικρούτσικος (ή ο Jerry Springer).

Η συγκεκριμένη την γλύτωσε χωρίς ξύλο. Ωστόσο είναι ενδεικτικό το ύφος, ο τρόπος επίθεσης αλλά και η απήχηση που είχε το βίντεο στο ακροδεξιό κοινό (και όχι μόνο σε αυτό που αυτοπροσδιορίζεται ως τέτοιο, αλλά και σε αυτό που έχει ανάλογη αντίληψη χωρίς να το καταλαβαίνει και συνεχίζει να θεωρεί εαυτόν δημοκράτη, άξιο φυσικό συνεχιστή του Περικλέως). Στο facebook είχε αναρτηθεί και στην προσωπική σελίδα του πρωταγωνιστή με το λογοπαίγνιο «οικολόγρια». Διότι εκτός από μισογύνηδες είμεθα και εχθροί της ηλικίας. Το γεγονός ότι ουδείς προσβάλλεται με αυτό το είδος ρατσισμού ως προς τους μεγαλύτερους (μιλάμε πάντα για τους φαν του συγκεκριμένου κυρίου, αλλά και τους χειροκροτητές του από ευρύτερα τμήματα της κοινωνίας), ουδείς αναλογίζεται ότι η Κοντούλη έχει ενδεχομένως την ηλικία των γονέων του (όπως και η Λιάνα) ότι και ο ίδιος φευ! θα μεγαλώσει κάποια στιγμή, αν δεν πλησιάζει ήδη την ηλικία αυτή κτλ είναι αποκαρδιωτικό.
β) Ότι το συγκεκριμένο άτομο, με τα πάμπολλα τικ, με το μόνιμο εκνευρισμό, με το αυθάδικο στυλ ήταν μία κινούμενη ωρολογιακή βόμβα μίσους και φανατισμού η οποία «έψαχνε» απεγνωσμένα μία σπίθα για να κάνει μπουμ ον κάμερα. 
Χαρακτηριστικό του κομπλεξικού ανθρώπου είναι η έντονη αντίδραση σε αυτόν που γελά εις βάρος του (βλέπε Πλέυρης), σε αυτόν που τον αμφισβητεί και τον φέρνει σε δύσκολη θέση (βλέπε Δούρου) και εν τέλει σε αυτόν που όχι μόνο τον αμφισβητεί και στέκεται παλικαρίσια απέναντί του αλλά τον αψηφά, δεν τον φοβάται, δεν κάνει την πάπια (βλέπε Λιάνα και Προκόπης Παυλόπουλος–εντάξει σβήστε τον τον δεύτερο. Ο Προκόπης δεν ήθελε να χυθεί αίμα μπροστά στις κυρίες). Πόσο μάλλον όταν είναι γένους θηλυκού, άρα «κατώτερου σωματικά και πνευματικά» στα μάτια ενός φασίστα.
Οι γυναίκες για τους απανταχού καSSιδιαρηδες είναι αναπαραγωγικές μηχανές που ζευγαρώνουν, γεννούν και ανατρέφουν στρατιώτες. Μαγειρεύουν για τον πυρήνα και είναι γενικά υπό. Σε όλα.
Μπείτε τώρα στη θέση του. Είχε απέναντί του δύο «φουστάνια» και του βγάζαν και γλώσσα!! Ξέρεις τι κάνουμε εμείς σε κάτι σαν και του λόγου σου? Τις μαυρίζουμε στο ξύλο και μετά λέμε σε όλους ότι έπεσαν από τις σκάλες και χτύπησαν.
Ωστόσο όπως σας είπα και στην αρχή, αλλά χάθηκα στην φλυαρία μου (το στερεότυπο θέλει οι γυναίκες να μιλάμε πολύ και να φλυαρούμε ακατάπαυστα, μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος καSSιδιαρης να μας βουλώσει το στόμα) όλα αυτά ήταν αναμενόμενα από το συγκεκριμένο ανθρωποειδές (χαμένος κρίκος της εξέλιξης, πάρτυ στην κοινότητα των ανθρωπολόγων).
Αυτό που για μένα προσωπικά δεν ήταν τόσο αναμενόμενο, είναι η απήχηση που βρήκε αυτή του η πράξη σε τμήματα των ανθρώπων της διπλανής πόρτας. Σε αυτούς που αβασάνιστα είπαν το «καλά της έκανε». Σε αυτούς που έσπευσαν να καταδικάσουν αλλά να πουν ότι «και αυτή τον προκάλεσε». Σε αυτούς που ρωτούσαν ως ανόητοι «ποιος ξεκίνησε πρώτος» (λες και επρόκειτο για διαμάχη σε προαύλιο δημοτικού σχολείου) αλλά και σε αυτούς που ως γνήσιοι χάχες, θεωρούν ότι η ζωή είναι ένα απέραντο videogame. Είναι προσομοίωση ζωής. Όλα έχουν την πλάκα τους.
Όλο αυτό βγάζει στην επιφάνεια το πόσο κρυφοφασίστες, μισογύνηδες, θρασύδειλοι, ομοφοβικοί είναι ορισμένοι εκεί έξω. Είναι πολλοί αυτοί? Ποιος ξέρει. Οι επόμενες εκλογές θα έχουν χαρακτήρα άτυπης απογραφής ως προς αυτό. Πλέον κανείς δεν νομιμοποιείται να πει «δεν ήξερα». Τα σώβρακα έπεσαν μαζί με τις μάσκες. Τώρα αγαπητοί ξέρετε.
Ο άντρας που δεν σοκάρετε από τη θέα μίας γυναίκας που γρονθοκοπείται, που είπε ότι «καλά της έκανε», με κάνει να πιστεύω ότι έχει απενοχοποιήσει το ξύλο στις γυναίκες (για τους μετανάστες δε το συζητάει καν, αυτοί δεν είναι άνθρωποι) και ότι κάλλιστα μπορεί να δέρνει και τη δική του γυναίκα, αν «βγάλει γλώσσα», αν το φαϊ δεν είναι καλό κτλ κτλ
Για την γυναίκα που είπε το ίδιο, τι να πω? Τι μπορώ να πω?
(Και ένα τελευταίο. Υποτίθεται ότι τα κανάλια βάλλουν συστηματικά τις τελευταίες μέρες κατά της ΧΑ. Και τι λέει το έγκριτο και μαχόμενο ρεπορτάζ? Ότι ο Κασσιδίαρης εγκαλεί την αστυνομία για το ανθρωποκυνηγητό που έστησε εις βάρος του, παίζουν συνεχώς πλάνα του έταιρου Ηλία να βρίζει γαλονάδες και γενικώς καλλιεργείται ένα κλίμα ότι έχουν «θέματα» με την αστυνομία..
Ορίστε λοιπόν και το αντισυστημικό προφίλ. Η καλύτερη διαφήμιση από όλα τα κανάλια.)
**Οι δύο φώτο που συνοδεύουν το κείμενο κυκλοφορούν στα social media. Δεν ξέρω από ποιους ξεκίνησαν, έκαναν πάντως καλή δουλειά. Εγώ θα αντικαταστούσα τη λέξη «αντιμνημονιακή» με το «αντισυστημική».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: