καράβι κόκκινο

τα μαύρα τα μαλλιά μας και αν ασπρίσαν δεν μας τρομάζει η βαρυχειμωνιά

  • Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω. Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο, είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει. Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

  • Γιάννης Ρίτσος

    Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια, για να φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα. την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Όλο το βιος μου το μοίρασα δίκαια. Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε.

  • κώστας βάρναλης

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν και σοφία του Πανάγαθου!... Πότε θ' αναστηθούν οι σκοτωμένοι; ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗΣ 20.10.1973

  • ------------------------------- Την πόρτα αν δεν ανοίγει, τη σπαν, σας είπα. Τι στέκεστε, τι γέρνετε σκυφτοί; Λαέ σκλάβε, δειλέ, ανανιώσου, χτύπα! Και κέρδισε μονάχος το ψωμί -------------------------------- -------------------------------- ''Aν το δίκιο θες, καλέ μου, με το δίκιο του πολέμου θα το βρής. Όπου ποθεί λευτεριά, παίρνει σπαθί''
  • κομαντάντε Μάρκος

  • «Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αφρική, ασιάτης στην Ευρώπη, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, γύφτος στην Πολωνία, ειρηνιστής στη Βοσνία, Εβραίος στη Γερμανία, μια γυναίκα μόνη στο Μετρό τα ξημερώματα, με άλλα λόγια ο Κομαντάτε Μάρκος είμαστε εμείς, το πρόσωπο του κάθε καταπιεσμένου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη»
  • μπερτολντ μπρεχτ

    Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός και να που σήμερα μου δείξανε τον κόσμο τους μόνο το ματωμένο δάκτυλό τους είδα μπρος και είπα ευθύς: “μ’αρέσει ο νόμος τους” Τον κόσμο αντίκρυσα μέσ’απ’ τα ρόπαλά τους Στάθηκα κι είδα, ολημερίς με προσοχή. Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους. και σαν με ρώτησαν “σε διασκεδάζει;” είπα “πολύ”! Κι από την ώρα εκείνη, λέω “ναι” σε όλα, κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω. Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα, ό,τι κανένας δεν εγκρίνει το εγκρίνω Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα, μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα: “καλά τους κάνουν -για του έθνους την ομόνοια!” Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές κι ήθελα να φωνάξω “σταματήστε!” Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές, μ’άκουσα να φωνάζω: “Ζήτω!Προχωρήστε!” Δε μου αρέσει η φτήνια και η κακομοιριά Γι’αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου. Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά ταιριάζει, βέβαια-το ξέρω-κι η έγκρισή μου

  • Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας

    Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να ' ναι : γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί Θα μοιραστεί την ήττα . Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει : γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί .
  • εγκώμιο στον κομμουνισμό – μπέρτολτ μπρέχτ

    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
  • οι δικαστές

    Να οι κύριοι δικαστές τους λέμε οι καταπιεστές πως δίκαιο είναι τον λαό τι συμφέρει μα αυτοί δεν ξέρουν ποιο είναι αυτό κι έτσι δικάζουν στο σωρό μέχρι να βάλουν το λαό ολόκληρο στο χέρι
  • ———–

    Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι. Μπ. Μπρεχτ
  • ———————

    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
  • ========================

    Λες: Πολύ καιρό αγωνίστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς. Άκου λοιπόν: Είτε φταις είτε όχι: Σαν δε μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις. Λες: Πολύ καιρό έλπιζες. Δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Έλπιζες τi; Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος; Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες. Είναι τέτοια που: Αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο Δεν έχουμε ελπίδα. Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει Θα χαθούμε. Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε. Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του. Οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση. Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.
  • Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος; έχουνε κιόλας φάει. Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι' αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δεν θα υψωθούν. Αυτοί που αρπάνε το φαϊ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θά 'ρθουν.
  • che

    Πιστεύω στην ένοπλη πάλη σαν μοναδική λύση για τους λαούς που αγωνίζονται για την απελευθέρωσή τους και είμαι συνεπής με τις πεποιθήσεις μου. Πολλοί θα με πουν τυχοδιώκτη και είμαι, μόνο που είμαι άλλου είδους τυχοδιώκτης, ένας από εκείνους που προβάλλουν τα στήθη τους για να αποδείξουν τις αλήθειες τους.

  • Αξίζει για ένα όνειρο να ζεις, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει
  • pablo neruda

    όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

  • από το Canto general

    Μπορεί να κόψουν όλα τα λουλούδια, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αφέντες της Άνοιξης
  • κ. καβάφης

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
  • κωστής παλαμάς

    Και τους τρέμουνε των κάμπων οι κιοτήδες και μ’ ονόματα τους κράζουν πονηρά κλέφτες κι απελάτες και προδότες. Τους μισούν οι βασιλιάδες κι όλοι οι τύραννοι κι είναι μέσα στους σκυφτούς τα παλληκάρια κι είναι μες στους κοιμισμένους οι στρατιώτες…” Κ . Παλαμάς στο Δωδεκάλογο του Γύφτου.
  • διαμοιρασμός του blog

    Bookmark and Share
  • διαχείριση

  • on line επισκέπτες

  • ημερολόγιο άρθρων

    Αύγουστος 2011
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Εγγραφή

Η Χούντα έρχεται με βήμα ταχύ!

Posted by redship στο 2 Αυγούστου , 2011


 αναδημοσίευση  από  γλόμπινγκ
Ετοιμάζονται νέα μέτρα αστυνόμευσης και καταστολής από το υπουργείο προστασίας του πολίτη(προστασίας του πολίτη, εδώ γελάμε). Πλήρη λίστα σχετικά με το τι θα αφορούν τα μέτρα αυτά θα βρείτε εδώ. 
Ας ρίξουμε μια ματιά όμως σε μερικά από τα εν λόγω μέτρα,  αυτά τα οποία μπορούν να θεωρηθούν και πιο επικίνδυνα:
–        «Στην εγκατάσταση, εξ άλλου, μέσων βιντεοσκόπησης πάνω στα περιπολικά οχήματα και τις μηχανές των δυνάμεων της Ελληνικής Αστυνομίας, προχωρεί το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.» Κατά τον κύριο Παπουτσή, το συγκεκριμένο μέτρο παίρνεται προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα αστυνομικής βίας, μη εξουσιοδοτημένης δηλαδή, διότι όταν τα ΜΑΤ βαράνε το κάνουν κατόπιν εντολής και όχι αυθαίρετα. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι το κατά πόσο πρακτικό για αυτόν τον αγαθό σκοπό είναι κάτι τέτοιο. Δηλαδή ο αστυνομικός που θα θέλει να χτυπήσει δεν μπορεί να το κάνει εκτός εμβέλειας της κάμερας; Μήπως η βιντεοσκόπηση παίζει άλλο ρόλο, αυτόν της παρακολούθησης, της καταγραφής και του φακελώματος για παράδειγμα; Και η πρόθεση τους αυτή φαίνεται ξεκάθαρα παρακάτω, στις δηλώσεις του υπουργού δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαϊωάννου. «θα αξιοποιηθούν οι κάμερες για τον εντοπισμό εγκλημάτων, κυρίως εκεί που υπάρχουν αποδεικτικές δυσχέρειες. Ήδη λειτουργεί νομοπαρασκευαστική επιτροπή υπό τον επίτιμο πρόεδρο του ΣτΕ Χρήστο Γεραρή.»
–        «Κρίνεται επιτακτική η ανάγκη να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο του συνέρχεσθαι όχι με την έννοια του περιορισμού του συνταγματικώς κατοχυρωμένου δικαιώματος, αλλά με τρόπο ώστε η άσκηση του δικαιώματος αυτού να μην παραλύει κάθε φορά το κέντρο της Αθήνας.» Δηλαδή πως, θα διαδηλώνουμε με κορδέλα στο μπράτσο όπως κάνουν οι Ιάπωνες απεργοί; Ο κύριος Παπουτσής Γνωρίζει βέβαια πολύ καλά, πως ο λαός που διαδηλώνει, δεν μπορεί να περιοριστεί στα όρια που του υποδεικνύει το αστικό κράτος το οποίο κηρύττει τις περισσότερες απεργίες παράνομες και στέλνει στον εισαγγελέα ειρηνικούς διαδηλωτές. Επειδή λοιπόν ακριβώς το γνωρίζει, θέλει να ξεκαθαρίσει πως όποιος ξεπερνά τα όρια που θα τεθούν, θα κρίνεται αυτομάτως παράνομος, είτε πρόκειται για άτομο είτε για ομάδα ανθρώπων, είτε για λαϊκό κίνημα, και θα ακολουθεί καταστολή. Το συγκεκριμένο μέτρο αποτελεί πολυεργαλείο για το σύστημα, αφού από την μια τρομοκρατεί τον λαό που θέλει να κατέβει στους δρόμους και από την άλλη δημιουργεί ένα πλαίσιο που οι δυνάμεις καταστολής θα μπορούν να ενεργούν με την παραμικρή αφορμή.
–        «επανεξετάζεται ο Κανονισμός Αστυνόμευσης και αν το Αρχηγείο της Αστυνομίας αποφανθεί ότι χρήζει αναθεώρησης, αυτό θα προχωρήσει ενδοϋπηρεσιακά. Επανεξετάζονται επίσης οι τακτικές ανάπτυξης των αστυνομικών δυνάμεων και τα επιχειρησιακά σχέδιαΤο συγκεκριμένο μάλλον πάει χεράκι χεράκι με το από πάνω, καθορίζεται πρώτα το νομικό πλαίσιο και ακολουθεί το επιχειρησιακό.
–        «η διεθνής εμπειρία αλλά και ο προβληματισμός που διατυπώνεται από τους βουλευτές, υποχρεώνει το Αρχηγείο να εξετάσει το θέμα της χρήσης δακρυγόνων, νερού και πλαστικών σφαιριδίων.» Και αφού το νομικό και το επιχειρησιακό πλαίσιο έχουν δημιουργηθεί, ακολουθεί και η υλικοτεχνική υποδομή.
–        Και το πιο ύποπτο από όλα διότι κρύβει πρόθεση, «αποκλείονται οι μαζικές προληπτικές προσαγωγές, αλλά διατηρούνται οι προσαγωγές υπόπτων με ενδείξεις ή και ομαδικές προσαγωγές για συγκεκριμένες ομάδες πολιτών που προβαίνουν σε έκνομες ενέργειες.» Αποκλείονται μεν προς το παρόν οι «προληπτικές» μαζικές προσαγωγές, αλλά αφήνουμε το παραθυράκι ανοιχτό για το μέλλον. Όπως επίσης και το «ομάδες πολιτών που προβαίνουν σε έκνομες ενέργειες» είναι πολύ ύποπτο, αφού το τι μπορεί να θεωρηθεί «ομάδα πολιτών» και το τι «έκνομη ενέργεια» είναι στην ευχέρεια της αστυνομίας να το αποφασίσει και να αρχίσει τις προσαγωγές. Για παράδειγμα ένα «κλιμάκιο» του ΠΑΜΕ σε απεργιακή κινητοποίηση έξω από έναν εργασιακό χώρο, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί από την κυβέρνηση και τους εισαγγελείς ομάδα που προβαίνει σε έκνομη ενέργεια και να αρχίσει το «μπουζούριασμα».
Μεταξύ άλλων όμως θα περιλαμβάνονται και «ρυθμίσεις» για τον έλεγχο(δηλαδή λογοκρισία αλλά και φακέλωμα) της πληροφορίας, στο Internet και την τηλεόραση, όπως μας γνωστοποίησε ο κύριος Παπαϊωάννου.
–        Η πολιτική βία τροφοδοτείται από ορισμένες εκπομπές στα ΜΜΕ και άμεσα ξεκινά διάλογος με όλους τους συντελεστές των ΜΜΕ για το θέμα αυτό και τον επαναπροσδιορισμό του ΕΣΡ.
–        Το διαδίκτυο πρέπει να πάψει να φιλοξενεί κουκουλοφόρους και για αυτό συγκροτείται άμεσα νομοπαρασκευαστική επιτροπή με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο του ΣτΕ Αθανάσιο Ράντο προκειμένου να αντιμετωπιστεί το έγκλημα στο διαδίκτυο, χωρίς να αμφισβητείται η ελευθερία του λόγου και της γνώμης. Πρέπει όμως να διευρυνθούν τα αδικήματα που θα επιτρέπουν την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών.
Και όλα τα παραπάνω, σε μια περίοδο, που ακόμα και η τελευταία πέτρα έχει δει ξεκάθαρα ότι οι όποιες «έκνομες ενέργειες» προωθούνται όχι από τους πολίτες διαδηλωτές, αλλά από κρατικούς και παρακρατικούς μηχανισμούς που συνεργάζονται προκειμένου να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε, στην λήψη δηλαδή αυτών των μέτρων. Το κράτος φυσικά δεν τα κάνει όλα αυτά για να προστατεύσει τους πολίτες, κάτι τέτοιο μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να σταθεί, αλλά για να προστατεύσει τον εαυτό του και τους προστατευόμενους του, την πλουτοκρατία δηλαδή, από την δίκαιη οργή, αλλά κυρίως από τον δίκαιο αγώνα διεκδίκησης των αυτονόητων, που κάνει ο λαός. Τόσο η κυβέρνηση όσο και η πλουτοκρατία, γνωρίζουν πολύ καλά, ότι ο δρόμος για την χειραφέτηση του λαού απαιτεί την οριστική ανατροπή τους και όλα τα παραπάνω μέτρα εκεί στοχεύουν, στην προετοιμασία για την επερχόμενη σύγκρουση.
Επειδή λοιπόν πρόκειται να ζήσουμε ημέρες χούντας, και παρόλο που τίποτα δεν μπορεί να μας προετοιμάσει απέναντι στο είδος και στο μέγεθος της καταστολής που θα συναντήσουμε, καλό θα ήταν να γνωρίζαμε μερικά βασικά σε σχέση με τα δικαιώματα μας, για να μην πιαστούμε αδιάβαστοι. Ορίστε ένα σχετικό link, που μου το γνωστοποίησε ο ALEXD. http://www.dimsi.gr/images/stories/mathedikaiomata.pdf

Σχολιάστε